Онлайн магазин за пътувания
Функционалности, които са задължително условие за един успешен сайт за електронна търговия.
Още по темата:
Интегриране на онлайн разплащане в уеб сайт | Ценови пакети за изработка на туристически сайт | Портфолио |
Условия за успех в туризма през 21 век
Широкоизвестен факт, е че интернет е пространство, което хората посещават по най-различни причини. Някои работят само чрез интернет, други са там, за да бъдат информирани, трети за да общуват, четвърти за да пазаруват... Тази възможност, която предоставя интернет, мотивира компаниите да създават целенасочено сайтове за електронна търговия, като някои от тях влагат целия си потенциал и съответно залагат изцяло на тях като основен генератор за развитие на бизнеса и реализиране на продажби.
Когато достигнете до осъзнаване на необходимостта от създаването на сайт за електронна търговия трябва да имате предвид, че са необходими много функционалности, вградени в него, така че да бъде способен на реализира продажби. Ето и няколко модула, без които е немислимо изграждането на сайт за електронна търговия:
1 - Добър дизайн
За да се привлекат посетители към уеб сайта, той определено има нужда от професионален уеб дизайн, състоящ се от уникални графични изображения и банери. В много от случаите впечатляващия дизайн на сайта изиграва основна роля за това Вашия сайт да се запомни, да се бъде лесно разпознаваем, и дори да се препоръчва от клиент на клиент. Показването на офертите под формата на банери привлича клиентите да кликнат върху тях, да получат повече информация и по-късно да направят покупка.
WEB TIPS:
Добрият дизайн подпомага използването на сайта. Той трябва да е съобразен с важните елементи и функции на сайта и да насочва вниманието на потребителя към тях.
2 - Търсачка
Основната цел на търсачката е да търси в съдържанието на сайта (базата данни) и да покаже по максимално достъпен начин резултатите. Добавянето на търсачка улеснява потребителите да открият по най-бързия начин това, за което са посетили Вашия сайт.
3 - Категории
Обособяването на офертите в категории прави Вашия сайт изключително интерактивен. Категориите трябва да бъдат видими в горното хоризонтално или в страничните вертикални менюта на сайта, за да бъдат максимално достъпни за Вашите посетители.
4 - Добра навигация
Изключително важна за всеки сайт за електронна търговия. Тя позволява лесен достъп до различните категории на сайта и бързо намилане на търсената оферта.
5 - Галерия от снимки
Независимо дали предлагате къща за гости в Копривщица или луксозно круизно пътуване - снимковият материал е задължителен, особено в туристическите оферти. Необходимо е сайтът да разполата с богата галерия от снимки за всяка дестинация, за която има предложения. Покажете на клиентите снимки на зебележителностите, които ще посетят, както и снимки на хотела, в който ще отседнат.
6 - Цени на офертите
Покажете ясно цената на офертата, както и добре видни условия какво е включено в цената и за какво е необходимо да се доплаща. За услеснение на потребителите, инсталирайте в сайта калкулатор, с помощта на който клиента може сам да сметне крайната цена на своето пътуване спрямо сезона, брой деца, брой възрастни и базата на изхранване. Потребителите не трябва се затрудняват да разберат каква е крайната цена, която трябва да заплатят.
7 - Подходящият начин за разплащане
Изберете подходящите начини за плащане, инсталирайте съответните модули за разплащане с кредитни карти и уведомете за това Вашите клиенти. Акцентирайте върху това, че с различните начини за разплащане им осигурявате максимален комфорт.
8 - Промоции и препоръчани оферти
Най-добрият начин да изградите атрактивна виртуална „витрина” на Вашия електронен магазин. Може да проектирате началната страницата по такъв начин, който позволява да покажете най-актуалните оферти, оферти с отстъпки и в промоции, така че да грабнете максимално вниманието на клиента. Важно е продажбите да се стимулират чрез ценови промоции.
9 - Свързани оферти
Клиентите познават определени дестинации и насочват своето внимание към тях. Чрез опцията за свързани оферти към вече познатите им такива могат да бъдат показани други – свързани пряко с тях или подобни на техните фаворити. По този начин клиентът може да резгледа и други оферти с търсената от него дестинация, и съответно да има по-богат избор.
10 - Абонамент за електронен бюлетин
Функционалност, която дава възможност на посетителя да бъде постоянно информиран за актуални оферти във Вашия сайт, добавянето на нови дестинации, отстъпки за ранни записвания, промоции и Last Minute оферти. Приложението позволява на клиента да въведе своя и-мейл адрес, а по този начин изграждате уникална база данни от списък с потребители, което Ви дава възможност по-прецизно да планирате Вашите маркетингови кампании.
11 - Новини
Новините са важни за изграждане на доверие към Вашата компания и търговска марка. Направете клиентите си съпричастни със случващото се във Вашата компания, информирайте ги непрекъснато за Вашите нововъведения - нови оферти, дестинации, успуги и нови опции за тяхното пълноценно, удобно и лесно ползване на сайта Ви.
12 - Вашето присъствие във Facebook
Добавете лога на социалните мрежи в които сте изградили своето присъствие. Кликването на бутон Like или върху линк, водещ към Вашата страница във Facebook ще позволи на клиентите да споделят незабавно информация за Вас, а това ще увеличи Вашата популярност.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Още по темата:
Интегриране на онлайн разплащане в уеб сайт | Ценови пакети за изработка на туристически сайт | Портфолио |
Условия за успех в туризма през 21 век
Широкоизвестен факт, е че интернет е пространство, което хората посещават по най-различни причини. Някои работят само чрез интернет, други са там, за да бъдат информирани, трети за да общуват, четвърти за да пазаруват... Тази възможност, която предоставя интернет, мотивира компаниите да създават целенасочено сайтове за електронна търговия, като някои от тях влагат целия си потенциал и съответно залагат изцяло на тях като основен генератор за развитие на бизнеса и реализиране на продажби.
Когато достигнете до осъзнаване на необходимостта от създаването на сайт за електронна търговия трябва да имате предвид, че са необходими много функционалности, вградени в него, така че да бъде способен на реализира продажби. Ето и няколко модула, без които е немислимо изграждането на сайт за електронна търговия:
1 - Добър дизайн
За да се привлекат посетители към уеб сайта, той определено има нужда от професионален уеб дизайн, състоящ се от уникални графични изображения и банери. В много от случаите впечатляващия дизайн на сайта изиграва основна роля за това Вашия сайт да се запомни, да се бъде лесно разпознаваем, и дори да се препоръчва от клиент на клиент. Показването на офертите под формата на банери привлича клиентите да кликнат върху тях, да получат повече информация и по-късно да направят покупка.
WEB TIPS:
Добрият дизайн подпомага използването на сайта. Той трябва да е съобразен с важните елементи и функции на сайта и да насочва вниманието на потребителя към тях.
2 - Търсачка
Основната цел на търсачката е да търси в съдържанието на сайта (базата данни) и да покаже по максимално достъпен начин резултатите. Добавянето на търсачка улеснява потребителите да открият по най-бързия начин това, за което са посетили Вашия сайт.
3 - Категории
Обособяването на офертите в категории прави Вашия сайт изключително интерактивен. Категориите трябва да бъдат видими в горното хоризонтално или в страничните вертикални менюта на сайта, за да бъдат максимално достъпни за Вашите посетители.
4 - Добра навигация
Изключително важна за всеки сайт за електронна търговия. Тя позволява лесен достъп до различните категории на сайта и бързо намилане на търсената оферта.
5 - Галерия от снимки
Независимо дали предлагате къща за гости в Копривщица или луксозно круизно пътуване - снимковият материал е задължителен, особено в туристическите оферти. Необходимо е сайтът да разполата с богата галерия от снимки за всяка дестинация, за която има предложения. Покажете на клиентите снимки на зебележителностите, които ще посетят, както и снимки на хотела, в който ще отседнат.
6 - Цени на офертите
Покажете ясно цената на офертата, както и добре видни условия какво е включено в цената и за какво е необходимо да се доплаща. За услеснение на потребителите, инсталирайте в сайта калкулатор, с помощта на който клиента може сам да сметне крайната цена на своето пътуване спрямо сезона, брой деца, брой възрастни и базата на изхранване. Потребителите не трябва се затрудняват да разберат каква е крайната цена, която трябва да заплатят.
7 - Подходящият начин за разплащане
Изберете подходящите начини за плащане, инсталирайте съответните модули за разплащане с кредитни карти и уведомете за това Вашите клиенти. Акцентирайте върху това, че с различните начини за разплащане им осигурявате максимален комфорт.
8 - Промоции и препоръчани оферти
Най-добрият начин да изградите атрактивна виртуална „витрина” на Вашия електронен магазин. Може да проектирате началната страницата по такъв начин, който позволява да покажете най-актуалните оферти, оферти с отстъпки и в промоции, така че да грабнете максимално вниманието на клиента. Важно е продажбите да се стимулират чрез ценови промоции.
9 - Свързани оферти
Клиентите познават определени дестинации и насочват своето внимание към тях. Чрез опцията за свързани оферти към вече познатите им такива могат да бъдат показани други – свързани пряко с тях или подобни на техните фаворити. По този начин клиентът може да резгледа и други оферти с търсената от него дестинация, и съответно да има по-богат избор.
10 - Абонамент за електронен бюлетин
Функционалност, която дава възможност на посетителя да бъде постоянно информиран за актуални оферти във Вашия сайт, добавянето на нови дестинации, отстъпки за ранни записвания, промоции и Last Minute оферти. Приложението позволява на клиента да въведе своя и-мейл адрес, а по този начин изграждате уникална база данни от списък с потребители, което Ви дава възможност по-прецизно да планирате Вашите маркетингови кампании.
11 - Новини
Новините са важни за изграждане на доверие към Вашата компания и търговска марка. Направете клиентите си съпричастни със случващото се във Вашата компания, информирайте ги непрекъснато за Вашите нововъведения - нови оферти, дестинации, успуги и нови опции за тяхното пълноценно, удобно и лесно ползване на сайта Ви.
12 - Вашето присъствие във Facebook
Добавете лога на социалните мрежи в които сте изградили своето присъствие. Кликването на бутон Like или върху линк, водещ към Вашата страница във Facebook ще позволи на клиентите да споделят незабавно информация за Вас, а това ще увеличи Вашата популярност.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.